MasihAliNejad

معصومه علی‌نژاد قمی معروف به مسیح علی‌نژاد متولد ۱۳۵۵ در روستای قمی‌کلا شهرستان بابل روزنامه‌نگار و نویسنده ضدانقلاب و عامل سرویس جاسوسی انگلستان است.  علی نژاد خبرنگاری را از سال ۱۳۸۰ با روزنامه همبستگی آغاز کرد و با بعد از آن به ایلنا پیوستهضمنا همکاری­هایی با  روزنامه‌های شرق، بهار، وقایع اتفاقیه، هم‌میهن و اعتماد ملی نیز داشته است. او خبرنگار مجلس در دوره های ششم و هفتم بوده است. در سالهای فعالیت به عنوان خبرنگار مجلس به دنبال سرقت یکی از اسناد اداری از مجلس هفتم اخراج شد. علی نژاد علت اخراج خود را مسئله دیگری می­داند، در حالیکه در وبلاگ شخصی خود به طور وضوح به عادت دزدی خود در دوران دبیرستان اشاره می­کند و نشان می­دهد اخراجش از مجلس آنقدر هم بی­دلیل نبوده است:

«در دبیرستان آزرم بابل، کیف دختران برگزار کننده مراسم صبحگاه و کسانی که مسول برنامه­ها و جشن­های دهة فجر بودند را به همراه دو سه دوست دیگر خالی می­کردیم و با پولش برای بچه­های دیگر مدرسه، نوشابه و کیک تی­تاپ می­خریدیم.»

علی­نژاد در جایی دیگر بی­اعتقادی خود به حجاب را نشان می­دهد و از خاطرات دوران تحصیل خود اینطور روایت می­کند:

«نرسیده به کوچه چادر را می­انداختم سرم و طوری زار و نزار و آویزان وارد خانه می­شدم که انگار تمام راه مدرسه چادر به سر بوده­ام. خانم حسینی هم که نمی­دانست مرا از بی­چادری جدا می­کرد و هی نصیحتم می­کرد که من با این همه متانت و وقارم خوب است که با اراذل و اوباش مدرسه هم کلام نشوم که از راه به درم کنند. بعدها که شده بودم رهبر همان اراذل و اوباش مورد نظر ایشان و همه را توصیه به کتاب دزدی از سازمان تبلیغات اسلامی و برخی کتابخانه­های شهر می­کردم مجبور شده بود دوره بیافتد و به دیگران توصیه کند که با من راه نروند که از راه به در شوند.»

 

علی­نژاد، دزد اسناد محرمانة مجلس شورای اسلامی

اقدام وی برای دزدی اسناد محرمانه مجلس شورای اسلامی علی‌نژاد را طعمه خوبی برای سرویس جاسوسی انگلیس قرار داد تا از وی جاسوسی خوب تربیت کند، لذا از همان زمان بود که وی به دام MI6 افتاد و الحق مورد مناسبی برای این سرویس جاسوسی برای فعالیت علیه ایران بود.

 

اسناد همکاری با سرویس­های جاسوسی غرب

علی­نژاد پس از فرار از کشور و کسب آموزش­های پیشرفته جاسوسی در دانشگاه آکسفورد مأمور می­شود با اکانتی به نام oxford Girl در توئیتر به سازماندهی معترضان و تفرقه­افکنی در ایران در ایام فتنه 88 بپردازد. در عین حال پس از شکست سنگین جریان فتنه در تاریخ 9 دی با دریافت مأموریت جدید خود از سوی سرویس جاسوسی انگلیس، وظیفه کشته‌­سازی و پیگیری کشته‌شدگان فتنه را بر عهده می‌گیرد. وی با پشتیبانی MI6 و گروهک تروریستی منافقین تلاش می‌کند تا تلفنی با خانواده کشته‌ شدگان فتنه مصاحبه کرده و ضمن تحریک آنان به مقابله با نظام، به مظلوم‌ نمایی فتنه­گران می‌پردازد. در راستای همین مأموریت جدید، وی دیدار ویژه‌ای با احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران انجام داد که طی آن، حقوق از دست رفته فتنه‌ گران! را پیگیری کند. اما هیچگاه به دنبال باز پس­گیری حقوق بسیجیان کشته شده و آسیب دیده در دوران فتنه نبود و  به طور کلی این افراد را نادیده می­گرفت.

علی‌نژاد در دوران فعالیت خود در روزنامة اعتماد ملی(روزنامه مهدی کروبی) مقاله جنجالی‌ای به نام «آواز دلفین‌ها» نوشت که اعتراضات گسترده­ای را علیه او برانگیخت. در این مقاله او رفتار دکتر محمود احمدی­نژاد در سفر­های استانی را به مربی دلفین­ها تشبیه کرد و از مردم نیز تحت عنوان دلفین­هایی گرسنه که برای لقمه­ای غذا در برابر مربی خود سر و دست تکان می­دهند نام برد. پیگیری این مقاله از سوی قوه قضاییه منجر به اخراج او و همینطور عذرخواهی مهدی کروبی شد. علی نژاد بعد ها برای نوشتن این مقاله مورد تشویق از سوی دشمنان ایران قرار گرفت اما همین افراد که با اندیشه ضد ایران به دفاع از علی نژاد برای نوشتن این مقاله پرداختند نیز مزد او را در ازای وطن فروشی و خیانت نداند:

«در یکی از کنفرانس­ها خارجی(ضد ایرانی)، مسئول برگزاری همایش از من به خاطر مطلب آواز دلفین­ها تشکر کرد. البته ایشان به من گفت که این مسائل کافی نیست و دلیلی بر حرفه­ای بودن شما نمی شود.»

وی در پایان دوره اصلاحات با کمک­های دوستان اصلاحاتی خود و همینطور توسط انتشارات برادرش محسن علی نژاد دو کتاب به نام­های«تاج خار»(درباره فعالیت‌های خبرنگاری علی‌نژاد در مجلس هفتم) و«تحصن»(گذر و نظری بر رویداد تحصن در ششمین مجلس شورای اسلامی) منتشر کرد که موضوع این کتاب بررسی تحصن نمایندگان افراطی احزاب منحلة مشارکت و مجاهدین بود. علی نژاد دو کتاب دیگر به نام های من آزاد هستم و قرار سبز نیز دارد.

پس از گشایش صفحه مقام معظم رهبری در فیسبوک وحشتی بسیار زیاد وجود او را در برمی­گیرد. وحشت علی نژاد از فعالیت این صفحه به قدری مضحک و زبونانه بود که حتی هم مسلکان سبز علی­نژاد هم به او اعتراض کردند.

همسر علی­نژاد به شدت با فعالیت­های او مخالف بود. در نهایت هم همین اختلاف­ها باعث شد علی­نژاد با جدایی از همسرش به همراه تنها فرزندش پویان، به دلیل اینکه نه در داخل ایران و نه در بین ژورنالیست­ها و روزنامه­نگاران منصف جایی نداشت مجبور به فراری مفتضاحه از کشور شود. فراری که سرنوشتی به مراتب سیاه­تر از وضعیت او در ایران برایش رقم زد. او پیش از خروج از کشور از طریق «سهیل اعرابی» (برادر سهراب اعرابی) از عناصر مهم منافقین خارج از کشور که در ارتباط با داخل نیز می‌باشد به «پروین فهیمی» (مادر سهراب) وصل شده و به هدایت و خط‌ دهی گروهک مادران عزادار پارک لاله مرتبط با منافقین می‌پردازد.

با بررسی روند زندگی  پناه جویان به بیگانه در خارج از کشور متوجه می­شویم ایجاد یک خلأ که عمدتاً به دلیل نوع نگاه غیر دینی به زندگی است، که پدید آورنده کوه مشکلات برای آنها می­شود و همین روند در نهایت آنها را به منجلابی می­کشاند که از حد تصور آنها بسیار ژرف­تر است. در این شرایط این افراد برای فرار از یک واقعیت دست به انتحار سیاسی میزند و بازمانده امید خود برای بازگشت به شرایط متعادل را از میان برده و تمام پلهای پشت سر خود را خراب می­کنند. افرادی نظیرعلی­نژاد، داوودی مهاجر، علی افشاری، نیک­آهنگ کوثر و سایر وابستگان وامانده اپوزیسیون در چنین شرایطی قرار دارند. در این بین علی نژاد با سن بسیار اندک روند بسیار سریعی برای پیوستن به جمع ته مانده­های اپوزیسیون خارج نشین را طی کرد.

 در تابستان ۱۳۸۸، علی­نژاد که با خوش رقصی برای دشمنان ایران نظیر آمریکا تصور می­کرد دنیا به کام او خواهد چرخید چندماهی را در انتظار مصاحبه با باراک اوباما سرگردان در امریکا سپری کرد. اما هربار با جواب منفی از سوی وزارت خارجه ایالات متحده روبرو شد در حالیکه ویزای آمریکا به او به منظور مصاحبه با اوباما داده شده بود. اما حتی اربابان آمریکایی او نیز به چشم خائن به او نگاه کرده و حاضر به مصاحبه با او نشدند. او در مدت اقامت خود در آمریکا البته بیکار ننشسته بود؛ و با حضور در تجمعات سلطنت‌طلبان و منافقین در کنار مطرب‌ها و رقاصه‌های فراری به سخن پراکنی علیه نظام پرداخت و از این طریق در مدت اقامت خود در آمریکا امرار معاش می‌کرد. در خلال این دوران علی­نژاد در روز ۲۵ ژوئیه ۲۰۰۹ در سان فرانسیسکو گفت «سی سال ما لرزیدیم، اینک شما بلرزید» اما کسی که همیشه به خود لرزیده همین روزنامه نگار مغرض فراری بوده است.

  علی نژاد در سال ۲۰۱۰ به همراه تعدادی دیگر از نویسندگان و روشنفکران ایرانی بنیاد ایران ندا را تأسیس کرد.

 مسیح علی­نژاد همیشه با خدمات رسانی به اربابان آمریکایی و انگلیسی خود سعی داشت رضایت آنها را برای گرفتن اقامت دائم در غرب جلب کند. بیچارگی ناشی از طلاق و فلاکت در غرب باعث شد سرانجام این عامل رسانه‌ای و جاسوسی با یک ضد انقلاب دو رگه و دارای ملیتی انگلیسی با20 سال تفاوت سنی ازدواج کند، بلکه میزان مشکلات و بدبختی­های خود را کمتر کند.

علی­نژاد ادعا می­کند ایمیل تهدیدآمیزی دریافت کرده که در آن تهدید به تجاوز جنسی شده است. ازین دست حاشیه سازی­ها در پرونده این خبرنگار جاسوس فراوان دیده می­شود. علی­نژاد همواره سعی دارد با تلاش برای سیاه نمایی وضعیت موجود در کشور نام خود را بر سر زبان­ها بیندازد ادعای او مبنی بر تهدید به تجاوز نیز از دسته همین اقدامات برای افزایش شهرت خود است. وی در یکی از نوشته‌های خود اعلام می‌کند که دوستانش وی را مصی صدا می‌زدند، اما فردی به نام پویان که ظاهراً خیلی به وی علاقه نشان می‌داده برای علی‌نژاد شعری سروده و او را مسیح خطاب کرده است. از آن به بعد علی نژاد نام خود را از معصومه به مسیح تغییر می­دهد.

او حتی در میان همفکران خبرنگار خود بیشتر به یک فرصت­طلب شناخته شده است تا یک خبرنگار در معنای واقعی آن، به طور مثال در روزنامه متعلق به کروبی فعالیت می­کرد ولی به موسوی رأی داد!!

مسیح علی­نژاد به دلیل ناکامی در زندگی شخصی و برخورداری از عقده­های روانی خود که حاصل از فعالیت­های ناموفق در اغلب زمینه­ها است، تمایل درونی شدیدی به فمینیسم دارد. بارها در مصاحبه­های گوناگون بر این عقیده پافشاری کرده است. وی به قدری از تفکر ایرانی فاصله گرفته است که به وضوع رفتار زنان ایرانی در برابر شرب خمر را مورد تمسخر قرار میدهد و مدعی است با خوردن نجاسات به فرهنگ و تمدن غرب نزدیکتر خواهد شد.

 بسیاری از آشنایان او معتقدند دروغ سکه نقد او در بازار فعالیت رسانه­ای است. وی که در روزهای بعد از انتخابات 88 پروژه شهید و مجروح سازی در حوادث پس از انتخابات را در جرس دنبال می­کرد ،در دروغی آشکار و بدون اینکه هیچ اشاره­ای به طنز بودن مطلب کند، نوشت:

"رضا رحیم مشایی" فرزند آقای مشایی نامه­ای به او نوشته و گفته که خواهرم یعنی عروس دکتر احمدی­نژاد پس از راهپیمایی 22 بهمن دیگر به منزل احمدی­نژاد نمی رود.

وی در انتهای مطلب خود از حسین رنجبران و حامد طالبی هم شاهد گرفته و مدعی می­شود این افراد هم وجود این نامه را تأیید کرده­اند. حامد طالبی در واکنش به این مطلب می­نویسد:

«این خانوم دروغگو در انتهای مطلب خود مدعی شده که حسین رنجبران خبرنگار صدا و سیما و حامد طالبی صحت این نامه را تأیید می‌کنند! این یک دروغ شاخدار و محض است که نه تنها من بلکه حسین رنجبران هم از شنیدن آن شوکه شده بود. جالب اینکه این خبرنگار سابق مدعی شده که با ما از زمانی که در حوزه پارلمان بودیم آشناست در حالی که بنده در طول مدت خبرنگاری ام هیچ وقت خبرنگار حوزه پارلمانی نبودم و در حوزه های دانشجویی و دولت فعالیت داشتم. به هر حال پس از ماه‌ها دوری از تهران خیلی برام جالب بود که توی روز روشن این خانوم از اونور دنیا چنین دروغ شاخداری رو بهم نسبت داده.»

وجه دیگری از فساد اخلاقی علی­نژاد در جایی روشن می­شود که وی آشکارا به دفاع از زندگی بدون ازدواج می­پردازد:

«مسیح علی­نژاد با کامبیز فروهر درنشستی که در وزارت امورخارجه آمریکا برگزار شد آشنا شدند. الن­ایر هم در این نشست حضور داشت. دوستانشان حسن سربخشیان و پروانه فروهر، احمد باطبی و فریبا داوودی مهاجر همان جا یک پارتی می­گیرند برای این آشنایی که عکس­هایش در صفحه فیسبوک حسن سربخشیان هست. آنجا دوستانش مرتب می­گویند که به انگلیس برنگرد همینجا ازدواج کن و مسیح می­نویسد حالا که از شر قراردادهای رایج خلاص شدم شما ایرانی بازی در می­آورید و گیر می­دهید. ازدواج چهارچوبی است که عشق را ویران می­کند ما می­خواهیم عاشق بمانیم نه زن و شوهر.»

کامبیز فروهر روزنامه‌­نگار و بازیگر ضدانقلابی هالیوود، دارای ملیت انگلیسی و عضو هیئت موسس انجمن بین‌المللی روزنامه‌ نگاران ایرانی مقیم خارج کشوراست که ساکن آمریکا می‌باشد. وی عضو جریانی است که آشکارا قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی با عملیات مسلحانه و تروریستی را دارد.

در ایام پیش از انتخابات وی به روشنی به تشویق مردم و سیاسیون برای آغاز اعتراض علیه رای شورای نگهبان پرداخت و حتی پا را ازین فراتر گذاشته در جایگاه تئوریسین به طراحی برنامه برای گروه های سیاسی میپردازد. قبایی که برای تن علی نژاد بسیار بزرگ است:

وی نوشته است: " اگر مشایی رد صلاحیت شود، چه خوب می­شد که همة گروه­های سیاسی که در این انتخابات شرکت می­کنند به این رد صلاحیت اعتراض کنند. اگر نظارت استصوابی برای «شخصیت های شناخته شده سیاسی» بد است، نمی­شود یک جا سکوت کرد و یک جا اعتراض، اگر(آیت الله) جنتی بد است برای همه بد است. اگر چه شنیده ها حاکی است که احمدی­نژاد خودش به تنهایی حریفِ (آیت الله) جنتی خواهد بود اما به هر حال رفتار دوگانه سیاسی حداقل در همین بسترِ انتخاباتی جالب نخواهد بود".

وی برای بهره­برداری سیاسی از مشایی تلاش­هایی برای مصاحبه با او داشته است که از طرف مشاوران مشایی رد شد. مشاور مشایی دلیل رد این درخواست را انحراف علی­نژاد از مسیر آرمان­های انقلاب عنوان کرد. در پاسخ به این نظر نیز علی نژاد، مشایی را سر دسته منحرفان خواند.

 

تماس­های تلفنی با مقامات، برای جاسوسی

وی همیشه تلاش­های مکرری برای تماس با مقامات جمهوری اسلامی داشته است. در حالی که اغلب موارد نیز مورد بی­توجهی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است. به طور مثال سید حسن نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده ورامین، عشرت شایق نماینده سابق تبریز و  فاطمه آلیا از جمله افرادی هستند که بعضا تا 100 تماس نیز از سوی علی نژاد با آنها گرفته شده است.

عناد او با مقامات جمهوری اسلامی به دلیل اینکه خود به دنبال اقدامات هنجار شکنانه و مجرمانه مجبور به فرار از کشور شد به حدی است که در فیسبوک در ارتباط با خبر دستگیری قاضی مرتضوی مینویسد:

امروز که از خواب بلند شدم از خبر دستگیری مرتضوی در شب گذشته، اینقدر خوشحال بودم که یک دل سیر رقصیدم.

وی به روشنی از اختلاف نظر موجود در رسانه­های ضد ایرانی بخصوص صدای آمریکا انتقاد می­کند و حتی افرادی نظیر مهاجرانی و کدیور را متهم به دروغ گویی علیه ایران میکند. این شرایط نشان از تفرق بی حد و حصر در بین جبهه اپوزیسیون فاسد خارج­نشین است. مسیح علی نژاد با انتشار مطلبی در فیس­بوک شخصی خود از آوارگی خود در انگلستان خبر داده است. علی­نژاد در این مطلب با اشاره به اینکه به دلیل فروش خانه­ای که در آن مستأجر بوده است بی جا و مکان شده، از کسانی که ساکن انگلیس هستند درخواست کمک کرده تا شاید بتوانند برای او خانه­ای دست و پا کنند. حتی در مطالبش عنوان کرده که حاضر است یک یا دو اتاق از یک خانه را اجاره کرده و مشکلی با داشتن همخانه هم ندارد! و همچنین اضافه کرده که در محل سکونت قبلی با دو همخانه لهستانی زندگی می­کرده، البته وی هیچ اشاره­ای به جنسیت همخانه­ها هم نکرده است.

نیک­آهنگ کوثر گردانندة سایت ضدانقلابی خودنویس با انتشار کامنتی در زیر این مطلب وی را برای پیدا کردن خانه در آکسفورد راهنمایی می کند و می نویسد:« آپارتمان مهدی ه. خالی نشده؟».

مسیح علی­نژاد که از این حرف نیک­آهنگ کوثر به شدت عصبانی شده وی را با القابی چون خروس بی­محل و دلقک خطاب کرده و در جواب وی اینچنین می نویسد:

 «متأسفم برای ذهن بیمارت نیک آهنگ، که توی شرایط بحرانی که ما یک ماه دنبال خونه مناسب می­گردیم شما فقط به فکر مزه پراکنی­های خودت هستی... کیهان هم من هر چقدر حتی شخصی بنویسم فقط ذهن­اش آلوده است و همه چیز را دست می­اندازد و وصل می­کند به رضا(ربع) پهلوی و مهدی ه. و درست مثل خودت از حروف الفبا استفاده می کند... من حوصله دلقک بازی های کسانی که توی ذهن شان همه چیز را به این و آن وصل می کنند ندارم، اما شما هم همین کار را بکن». ادامه این جریان باعث دعوای گسترده بین تفاله های اپوزیسیون در خارج از کشور شد.

وی همانطور که از شخصیتش انتظار می­رود حمایت صریح و رسمی خود را از مدیر و پشتیبان سایت­های مستهجن اعلام کرد و خواستار پیوستن حامیان موسوی به این کمپین شد.

علی نژاد به قدری در منجلاب فساد و تباهی فرو رفته است که حتی خود نیز به این امر معترف بوده و می­داند اگر روزی به ایران بازگردد هیچ جایی نخواهد داشت و حتی دوستانش نیز به او پشت میکنند:

«اگر برگردم ایران و زندانی شوم و آن‌ها لطف کنند و بگویند به قید وثیقه آزاد هستی، شک دارم اطرافیانم دست به اسنادشان بزنند؛ تک تک کسانی که همیشه مرا در حالِ فرار دیده‌اند یعنی به نظر شما دست به اسنادشان برای وثیقه گذاشتن خواهند زد؟ اعتماد در حدِ صفر! این زندیق دل‌تنگ پرونده‌اش در بین اهالی محل هم سیاه است».

 

حضور مستمر در بین معاندان و اپوزیسیون خارج نشین

علی­نژاد مستأصل، به دلیل قدم گذاشتن در راهی که هیچ نقطة امیدی برایش ندارد برای جا باز نمودن در فضای اپوزیسیون خارج­نشین از هیچ کوششی فروگذار نیست.

وی که در همة جلسات و نشست­های آنان حضور فعال دارد تلاش بی­دریغی برای شأنیت دادن به جایگاه خود، بین گروه­های معاند دارد تا بلکه در آنجا بتواند از درآمدهای گروه­های مذکور که توسط سرویس­های غربی ارتزاق می­کنند، بهره­مند گردد.

RezaPahlavi

علی­نژاد در جوار رضا ربع پهلوی

Ebadi&AliNejad

علی­نژاد و شیرین عبادی(بهایی)

Behnood&AliNejhad

علی­نژاد در جلسه­ای با حضور مسعود بهنود

 

شکست پروژة علی­نژاد و غرب در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری

مناظره­های ریاست جمهوری یازدهم که از مدتها پیش از طرف رسانه­های ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی و نوکرها و کلفت­های آنها نظیر همین علی­نژاد طعمه دندان­گیری برای شایعه سازی محسوب می­شد این بار با درایت مدیران رسانه­ای جمهوری اسلامی و بصیرت کاندیدا­ها مشت محکمتری از آنچه انتظار مواجهه با آن را داشتند حواله صورت ضد انقلاب فراری کرد به طوری که علی­نژاد در صفحه فیسبوک خود ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت مناظره­ها مینویسد:

«مناظرة هشت نامزد ریاست جمهوری چه خوشمان بیاید چه نه، برگ برنده­ای بود برای نظام سیاسی حاکم در ایران» در حال حاضر علی­نژاد تنها در برنامه آنتن حضور دارد و در همین برنامه سعی در سیاه نمایی وضعیت ایران در ابعاد مختلف دارد.

بررسی وضعیت امثال معصومه علی­نژاد قمی نشان می­دهد افراد پناه برده به غرب به نیت کامروایی از راه وطن فروشی نه تنها در این راه محصول خوشایندی درو نخواهند کرد بلکه حتی اربابان آنها نیز با پشت کردن به این خائنین و جاسوسان و وطن فروشان فاسد تنها کورسوی امید را برایشان مسدود خواهند کرد تا اینکه در نهایت سرنوشتی مشابه معصومه علی نژاد نصیبشان شود.

مختصری از ارتباطات اجتماعی:

·        هادی حیدری

·        کامبیز فروهر

·        رضا ربع پهلوی

·        فریبا داودی مهاجر

·        داریوش آشوری

·        مهران براتی

·        شهرنوش پارسی پور

·        مهدی جامی

·        رامین جهانبگلو

·        آرش سبحانی

·        مهرانگیز کار

·        نیک آهنگ کوثر

·        محسن نامجو

·        محمدرضا نیکفر

·        اکبرگنجی

·        شیرین عبادی

·        سامان اربابی

·        سهیل اعرابی

·        پروین فهیمی

·        فائقه آتشین

مختصری از ارتباطات رسانه­ای:

·        روزنامه همبستگی

·        شرق

·        بهار

·        وقایع اتفاقیه

·        هم میهن

·        اعتمادملی

·        جرس

·        کلمه

·        روزآنلاین

·        صدای آمریکا

·        بی بی سی