فریبا دادوی مهاجر

فریبا داوودی­مهاجر مشاور دوران اصلاحات، ضدانقلاب فعلی ساکن آمریکا و عضو سازمانی غیرقانونی به نام سازمان دانش‌آموختگان ایران اسلامی(ادوار دفتر تحکیم وحدت) است. وی مدعی است فعال حقوق زنان و حقوق بشر است، اما تمام فعالیت­هایش در تضاد ریشه­ای با اصول اسلام قرار دارند.

وی که مادرزن علی افشاری فراری و ضدانقلاب نیز هست، تحصیلات خود را در رشته علوم‌سیاسی از دانشگاه آزاد تهران دنبال کرد و به عنوان  سردبیر انجمن روزنامه­نگاران جوان و عضو مرکزی کمیتة سازمان مدافعان آزادی مطبوعات ایران فعالیت کرده، و برای نشریات اصلاح‌طلب از جمله «کنشگران» مطلب نوشته است.

بعلاوه مطالب و نوشته‌های وی در نشریاتی همچون «روز»، «اعتماد»، «یاس نو» و «گویا نیوز» منتشر می‌گردید. داوودی مهاجر همسر سردار محمدباقر بختیار است و دارای سه فرزند بنام­های هانیه، علیرضا و عطیه می­باشد که در حال حاضر جدا از همسر خود به همراه فرزندانش در آمریکا زندگی می­کند.

وی به گفته خودش ابتدا در ایرلند کشف حجاب کرد اما به طور رسمی در مقابل دوربین شبکه صدای آمریکا حجاب خود را از سر برداشت.

 داوودی در ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۸۶، به دلیل شرکت در تظاهرات، به چهار سال زندان محکوم شد. اتهامات وی اقدام علیه امنیت ملی، تبلیغ علیه نظام، مصاحبه با رسانه‌های خارجی، و نشر اکاذیب بود.

داوودی مهاجر  به صراحت به این موضوع اشاره می­کند که پدرش، مشروب­خوار بوده است و در این باره می­گوید:

 «شنیدن اهانت برای اندکی رنگ روشن یا کمی باز شدن چادر، آن هم وقتی که مانتو و هم شلوار و روسری و دو جفت جوراب کلفت مشکی پوشیدی و مرتب یک نفر نه به عنوان همسر که در نقش نگهبان مرتب یادآوری می­کند که بچه­ای که پدرش مشروب می­خورده، مسلمان از کار در نمی­آید و از سر تا پایش اشکال دارد. سخت بود که حجاب داشته باشی و حجاب را خودت انتخاب کرده باشی و برای حجاب بیشتر و بیشتر تحت فشار باشی.»

وی درباره تمایلات مذهبی خود اعلام می­کند حوادث خارق العاده­ای رخ داد تا در 14 سالگی متمایل به حجاب  شود. اما در همین حجاب هم حد و مرزی بین محرم و نامحرم در ذهن خود ایجاد نمی­کرد.

«من معنی اجبار و زور و حجاب اجباری را در خانه­ام فهمیدم. وقتی که فهمیدم باید از محرم حجاب بگیرم و یا مقابل شیشه­های مات خانه 3 پرده آویزان کنم. وقتی که در یک مهمانی خانوادگی و با وجود حجاب کامل خانم­ها، سفره مردها از زن­ها جدا بود. وقتی که کرم زدن یا عینک آفتابی زدن بی­دینی محسوب می­شد. و بایدهایی که برای کنترل بیشتر و بیشتر یک زن شکل می­گرفت.»

اما وی در عین این سخنوری­های بی معنی اشاره­ای نمی­کند که طبق کدامین حکم یا دستور شرعی استفاده از عینک آفتابی را حرام می­داند. مهاجر همانطور که در زمان حضور خود در دولت اصلاحات به عنوان مشاور به قدری بر حفظ حجاب و مسائل شرعی پافشاری داشت که حتی مورد انتقاد هم مسلکان خود قرار می­گرفت، پس از خروج از کشور نیز گوی سبقت را در مسیر مخالف از سایر رقبا ربود و مسیر انحطاط را با شتاب هرچه بیشتر طی کرد.

در بین افرادی که پس از فرار از کشور کشف حجاب کردند نظیر معصومه علی­نژاد قمی، مینا­لاکانی یا گلشیفته فراهانی، داوودی مهاجر بیش از بقیه تأکید بر بی حجابی خود دارد و به کرات عکس­هایی شخصی از خود بر روی فیسبوک منتشر می­کند.

در دوران اصلاحات حکم­های فراوانی به عنوان مشاور رئیس جمهور در مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری، مشاور وزیر علوم و مشاور وزیر ارشاد اسلامی برای فریبا داوودی­مهاجر صادر شد. وی تغییر قانون اساسی را یکی از اهداف خود در دوران فعالیت در دولت اصلاحات اعلام میکند.

علی افشاری داماد داوودی مهاجر پس از آنکه در ایران در مقابل دوربین تلویزیون به خیانت­ها و همینطور دسیسه چینی­های خود برای تقلیل بعد اسلامیت نظام اعتراف کرد، با دختر داوودی مهاجر ازدواج کرد و از کشور خارج شد.

داوودی در خارج از کشور ارتباط خود با افشاری که آشکارا به فعالیت­های تخریبی علیه جمهوری اسلامی مشغول بود را حفظ کرد و با کمک­های افشاری مسیر زوال و نابودی را با سرعت باور نکردنی طی نمود.

وی پس از خروج از کشور همانطور که از امثال وی انتظار می­رود با چرخشی معکوس به تمام عقاید سابق خود پشت کرد، به طوریکه حتی قوانینی نظیر دیه یا ارث نابرابر زن و مرد را رد کرده و اعلام می­کند از ابتدا هم با این قوانین موافق نبوده است.

مشخص نیست این افراد با چه علم و تخصصی و یا حتی چه جرأتی درباره تمام مسائل دینی و عقیدتی ابراز عقیده می­کنند. به طوری که شخصی چون مهاجر که شاخص­ترین وجه تمایز زنان مسلمان با سایر ادیان که همان حجاب اسلامی است را رعایت نمی­کند درباره حکم­هایی نظیر دیه یا ارث که در قرآن به روشنی تبیین شده­اند ابراز نظر کرده و حتی این احکام را مردود می­شمارند.

گستاخی مهاجر تا به جایی رسیده است که در برنامه افق شبکة صدای آمریکا اعلام کرد حضرت زهرا(س) نمی­تواند به عنوان الگویی مناسب برای زنان مسلمان قرار گیرد و باید امروزه به دنبال الگوهای مدرن گشت. به یقین مهاجر خود با بهره­گیری از چنین الگوهایی به وضعیت فعلی خود رسیده است. کسی که تأکید بر حجاب را به جایی رسانده بود که حتی دوستان خود را آزار می­داد امروز با انتشار تصاویر بی حجاب و وقیحانه خود دهن کجی به احکام اسلام می­کند اما در حقیقت کسی که هر روز در منجلاب فساد ساری و جاری بین ضدانقلاب خارج نشین فرو میرود خودش است.

در دوران حضور داوودی به عنوان مشاور در حوزه­های مختلف اظهار نظرهای عجیبی از وی درباره مسائل اسلامی دیده می­شود. طرح هایی نظیر وارد کردن مفاهیم به روز غربی در احکام شریعت اسلامی یا بهره­گیری از روشنفکران غربی برای توسعه دین ازین دست اظهار فضل­های داوودی است.

وی در مصاحبه­ای به آشکارا علت حفظ حجاب خود در ایران را ترس کنار رفتن از عرصه­های سیاسی عنوان می­کند. که البته در تضاد با پافشاری­های مکرر او بر حفظ حجاب در دوران حضورش در ایران می­باشد. تفکر مهاجر و ابراز عقیده­های او همیشه متلاطم و بدون منطق روشنی بوده است. وی به تقریب درباره هرموضوعی که ابراز نظر می­کند با هرجمله، عقیده قبلی خود را نقض می­کند.

فریبا دادوی مهاجر

حالا که با کشف حجاب و حضور در مجامع فاسدی نظیر پارتی­های ضدانقلاب و احزاب مشروطه ماهیت حقیقی او روشن شده است، دلیل محجبه بودن سابق خود را ترس از کنار رفتن از قدرت اعلام می­کند. از مهاجر به تازگی عکسی در کنار فواد پاشایی عضو مشروطه خواهان برانداز منتشر شده است که ظاهری بسیار نامناسب دارد. مه لقا فخر آور خواهر عباس فخرآور ضدانقلاب صهیونیست این عکس را در فیسبوک خود با عنوان مشروطه، اصلاحات، پیوندتان مبارک ! منتشر کرده است.

 

افشای فساد اخلاقی داودی مهاجر از سوی هم­مسلکانش

فریبا دادوی مهاجر

علیرضا نوری­زاده سردستة ضدانقلاب­های فراری از ایران که چندی پیش اسنادی از فساد اخلاقی­اش افشا شده بود، در پی دعوای رسانه­ای که با داوودی مهاجر داشت افشا کرد داوودی مهاجر در ازای تأمین خانه و زندگی حاضر شده است کشف حجاب کند. بعلاوه در مطلبی بسیار تند وی را خود فروخته نشان داده و در آخر می­گوید:

«وقتی حساب کتاب باز می­کنید بدانید با کی طرف هستید. خود را نخود هر آش نکنید و در جاهایی که از حد و حدود شما بالاتر است دخالت نکنید.»

 فریبا دادوی مهاجر

سند خیانت داودی مهاجر به نظام و ملت

داوودی مهاجر همکاری با نهاد­هایی نظیر شبکه صدای آمریکا که متعلق به سازمان جاسوسی ایالات متحده است، را خیانت به کشور نمی­داند. در حالی که در تمام جوامع سیاسی در سراسر دنیا هرنوع همکاری با دشمن مستوجب بزرگترین مجازات­ها بوده و فرد مذکور خائن به ملت و کشور تلقی می­شود، اما از آنجایی که جریان باد به سمتی است که کشتی بی اراده داوودی مهاجر را به سمت همکاری با این نهاد ها ببرد چندان تعجب آور نیست که وی همکاری همه جانبه با این بنگاه های جاسوسی را طبیعی تلقی کند.

وی به مدت 5 ماه با بنیاد ned همکاری داشته است، این بنیاد یک بنیاد شناخته شده در کنار بنیادهای سوروس، کارنگی و ویلسون در انقلاب­های رنگی است. خود وی ازین دوران تحت عنوان بورس تحصیلی برای فعالیت­ها تحقیقی نام می­برد و هرگونه شائبه دست داشتن این نهاد در انقلاب­های رنگی را مردود می­داند. در حالی که این بنیاد پس از 11 سپتامبر 2001 با تصویب سومین سند استراتژیک خودش، کمک‌های ویژه‌ای برای کشورهای دارای جمعیت مسلمان در خاورمیانه و آسیای مرکزی تدارک دید و نیز بودجة این سازمان از 40 میلیون دلار در سال 2004 به 74 میلیون دلار در سال 2006 افزایش یافت.  

گمراهی داوودی مهاجر و خوش رقصی­های او برای اربابانش تا جایی پیش رفت که وی حتی همجنس­گرایی که به وضوح در قرآن مورد سرزنش قرار گرفته است را امری مجاز و از حقوق مسلم افراد عنوان کرد.

 

برخی پست­های مهاجر در دوران فعالیت در ایران(دولت اصلاحات) عبارتند از:

مشاور رئیس جمهور در مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری

مشاور وزیر علوم

مشاور وزیر ارشاد اسلامی

 بولتن نویس ریاست جمهوری

سردبیر انجمن روزنامه نگاران جوان

عضو مرکزی کمیته سازمان مدافعان آزادی مطبوعات ایران

عضو شورای عالی سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار دفتر تحکیم وحدت)

 

مختصری از ارتباطات اجتماعی:

·        علی افشاری

·        مهندس ساعد

·        آرام حسامی

·        اسماعیل نوری علا

·        شکوه میرزادگی

·        دکتر خسرو اکمل

·        خسرو بیت اللهی

·        سینا دبستانی

·        فواد پاشایی

·        رضا ربع پهلوی

 

مختصری از ارتباطات رسانه­ای:

·        روز آنلاین

·        اعتماد

·        یاس نو

·        گویا نیوز

·        رادیو زمانه

·        انتخابات آزاد

·        نشریه کنشگران