نورعلی تابنده قطب فعلی فرقه صوفیه بیچاره، مدرک حقوق خود را در خارج از کشور گرفت و همین امر باعث شد وی گرایش شدید روشنفکری پیدا کند و دارای تفکرات لیبرالی شود و به عضویت تشکیلات «جبهه ملی» که در اول انقلاب به دلیل مخالفت صریح با لایحه قصاص توسط امام خمینی (ره) حکم به ارتداد آنها صادر شد، شود.

با قطبیت نور علی تابنده عضو شورای رهبری جبهه لیبرال به اصطلاح ملی،فرقه بیچاره وارد بازیهای سیاسی جدیدی شد.اگر چه قبل از انقلاب نیز این فرقه کاملا سیاسی بود و بارژیم پهلوی رابطه تنگاتنگی داشت اما در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی دراویش این فرقه کمتر به سمت منازعه سیاسی با نظام رفتند.

در فتنه ۸۸ دراویش بیچاره به صف جریان برانداز پیوستند و تلاش کردند در کف خیابانها با انقلاب مبارزه کنند.

در ۲۵ بهمن استکبار جهانی برای دور کردن اذهان مردم دنیا از مسائل جهان اسلام و قیام های منطقه از همه دشمنان داخلی درخواست کرد که به کف خیابانها بیایند شاید بتوانند موج خبری در دنیا ایجاد کنند وباعث یاس انقلاب ها شوند.

با شرکت صوفیه بیچاره در فتنه ۸۸ و همکاری آنها با دشمنان اسلام دلارهای غربی به سمت بزرگان این فرقه سرازیر شد به نحوی که تغییرات شدیدی در این فرقه به وجود آمد.

با حمایت های مالی غرب از فرقه صوفیه بیچاره بزرگان این فرقه پرده از نقاب خود برداشتند و دست از ظاهر سازی و ساده زیستی برداشتند و با خرید ماشین های میلیاردی ماهیت اصلی خود را نشان دادند.

نورعلی تابنده قبل  از فتنه ۸8:


نورعلی تابنده بعد از فتنه ۸8: